Ferdi Kaza Sigortası Bilgi Talep ve Şikayet

Biz, karşılaşabileceğiniz her zorlukta sizinle yan yana olmak için çalışıyoruz. Bunun için yaşayabileceğiniz herhangi sorunda bizimle iletişime geçmekten çekinmeyiniz. 


Bilgilendirme ve Şikayetleriniz için;

​Telefon: ​​

​Sigorta ettiren / sigortalı / sigortadan menfaat sağlayan kişiler Müşteri İletişim Merkezi (MİM)’ni 444 1 666 numaralı telefondan arayarak bilgilendirme/şikayet taleplerini iletebilirler. 

 

Mektup:

Sigorta ettiren / sigortalı / sigortadan menfaat sağlayan kişiler NN Hayat ve Emeklilik A.Ş. Maslak Mah. Sümer Sok. Maslak Office Building No:4/92 34485 Sarıyer​/İSTANBUL adresine posta yolu ile bilgilendirme/şikayet taleplerini iletebilirler. Bilgi Talep ve Şikayet Formu için lütfen tıklayın.

 

E-posta​:

​Sigorta ettiren / sigortalı / sigortadan menfaat sağlayan kişiler  e-posta adresimiz  info@nnhayatemeklilik.com.tr​ aracılığı ile taleplerini iletebilirler. Talep ve Şikayet Formu için lütfen tıklayın​.​

 
Tüm talepler, taleplerin takip edildiği sisteme kaydedilmektedir.

 

Bilgilendirme/Şikayet talepleri ile ilgili işleyiş

  • Şikayete konu olan poliçe ile ilgili bilgiler, sigorta poliçesine ait tüm görüşme ve yazışmalar poliçe başlangıç tarihinden itibaren incelenir.
  • İhtiyaç halinde si​​gorta ettiren / sigortalı / sigorta poliçesine ait tüm kayıt ve belgeler (Poliçe örneği, postane çıktıları,kurye kayıtları gibi) incelenir ve elde edilen sonuçlar değerlendirilir.
  • Değerlendirme sonucu sigorta ettiren / sigortalı / sigortadan menfaat sağlayan kişilere 5 iş günü içinde hazırlanarak sigorta ettiren / sigortalı / sigortadan menfaat sağlayan kişilerin son yazışma adresi veya şikayet formunda tercih edeceği adrese posta veya tercih edeceği iletişim kanalı yoluyla gönderilir.
  • Değerlendirme sonucuna ait bilgi notu sisteme kaydedilerek gönderim yapılan belge arşivlenir. ​​​

Bize Ulaşın

Lütfen aramak istediğin acenteyi seç